Dag 17 Campbell River - Tofino

21 juli 2017 - Tofino, Canada

Verder met de reis, vandaag rijden we naar Tofino. Helaas voor het eerst deze vakantie regen!
Niet ver rijden, maar het is weer zo'n mooie route en er is zoveel te zien en te bekijken onderweg dat we er een hele dag over hebben gedaan, en nog niet overal kunnen stoppen en kunnen zien wat we eigenlijk zouden willen.
Eerst een heel stuk langs de kust gereden, koffie gedronken in een dorpje waar ze volgens mij nog nooit een toerist hebben gezien. Maar een superleuk klein koffietentje en heerlijke koffie en taart en waar ze gewoon met het kannetje bij je tafel komen om nog een keer in te schenken.
Een stuk verder weer even gestopt bij een stuk strand en hele mooie en grote schelpen gevonden.
Verder door allerlei gezellige plaatsjes.
Gestopt bij de Little Qualicum Falls, daar lekker gepicknickt met sushi en een lekker kippetje en toen een wandeling naar de waterval, een kleintje, maar wel mooi.
En toen in een stuk door naar het hotel, helaas geen tijd meer om te stoppen dus morgen weer verder kijken wat we nog willen en kunnen doen.
We zitten in een hotel aan een prachtig strand, geweldig. Wat een mooie plek weer. We lopen zo vanuit de kamer het strand op, dus na het eten nog even een strandwandeling gemaakt.

1. Uncle gerrit:
    22 juli 2017
    Die kleine watervallen zijn toch veel mooie dan die toeristische zoals in Niagara.
    Jullie maken fantastic mooie foto's.