Dag 21 Victoria - Vancouver

25 juli 2017 - Vancouver, Canada

Om 08.00 uur zaten we al op de ferry naar Vancouver. En zodra we de ferry afreden wisten we weer dat we in een grote drukke stad waren: veel en druk verkeer en... file. Bah!
In de file richting de Capilano Suspension Bridge. Een 137m lange touwbrug die 70m boven de rivier hangt.
Nou wisten we wel dat het daar druk zou zijn maar zo erg... de brug was superleuk om al wiebelend overheen te lopen maar voor de rest was het een drukke commerciele bedoening. Wij vonden het het geld niet waard in ieder geval. Geef ons de echte natuur maar en niet zo'n kunstmatig aangelegd stuk "nepbos". Dus na anderhalf uur hielden wij het voor gezien. Richting hotel dan maar.
Gelukkig konden we al inchecken. Ff een bakkie gedaan en toen de stad in.
Richting de grote winkelmalls. En groot is het, en je loopt zo van de ene mall de andere in.
Dus Aiméetje weer helemaal happy!
Op de weg terug naar het hotel een lekker kippetje gegeten bij Nando's en daarna zijn we nog naar het strand gelopen, we zitten vlak bij English Bay Beach. Langs de boulevard gelopen en onder het genot van een frozen yoghurt naar de zonsondergang gekeken.