Dag 22 Vancouver

26 juli 2017 - Vancouver, Canada

Wat een topdag hadden we vandaag weer! We hebben fietsen gehuurd en door Vancouver gefietst. Dat begon natuurlijk al hilarisch want je moet hier een fietshelm op.
We zijn door Stanley Park gefietst, een mooie fietstocht met natuurlijk weer allerlei schitterende plekjes, strandjes en vergezichten.
We zijn bij Canada Place geweest, met het dak in de vorm van witte zeilen. Daar hebben we gegeten en even rondgekeken. Er lag daar ook een cruiseboot van de Holland Amerika Line, die helaas wel een beetje ons uitzicht belemmerde op Canada Place.
We zijn naar Gastown geweest, een heel gezellig buurtje met gezellige straatjes met winkeltjes en terrasjes en natuurlijk de beroemde stoomklok.
Langs Granville Island, en zo verder langs het water weer terug naar waar we begonnen waren. Alles bij elkaar zo'n 30 km.
Het is echt heel bijzonder om door zo'n stad te fietsen.

1. Uncle gerrit:
    27 juli 2017
    Zeker een mooie stad om te zien als tourist maar niet om te wonen. Extreme duur om een huis te komen. B.C. is mooiste province van Canada met prachtige parken, bergen en vergezichten. Jullie hebben toch een prachtige vakantie ge had in de mooiste province van Canada.
  2. Dunja:
    27 juli 2017
    Ik vind teee dagen in de stad ook meer dan genoeg hoor, geef mij de rust van de bergen ed maar. Nogmaals, het is een prachtig land. We komen zeker gauw terug.