Dag 11. Kelowna - Gold Bridge

15 juli 2017 - Gold Bridge, Canada

We wilden vanmorgen eerst nog een bezoek brengen aan een winery, maar dat werd lastig omdat  Aimée nog minderjarig is en dan vaak niet met een rondleiding mee mocht, dus dat hebben we maar niet gedaan dan.

Een lange rit vandaag van Kelowna naar Gold Bridge. Niet zozeer wat kilometers betreft maar wel qua tijd. Gold Bridge is een gehucht wat ergens in de middle of nowhere ligt, en we zitten daar in een lodge aan een meer. Dus dat wordt lekker kanoën, peddle boarden enz.
Het was wederom een schitterende rit door de bergen. Je komt eigenlijk ogen te kort om alles te zien onderweg, zo mooi!
Tussen de middag op een geweldig plekje aan een rivier gegeten. Het was een minicamping waar je gewoon een plekje kiest, geld in een envelopje in de daarvoor bestemde brievenbus en klaar. Volgende keer toch maar met een camper en dan op zulke plekken overnachten, fantastisch toch. Wij hebben daar aan een picknicktafel lekker zitten eten.
Het laatste stuk ging over een onverharde en soms hele smalle weg, lekker hobbelen. Af en toe stukken waar stenen naar beneden waren komen rollen.
En net tijdens de laatste paar kilometer hebben we nog een grizzlybeer met twee jonkies gezien, supergaaf!

1. Denise Geers van selm:
    16 juli 2017
    Wat een mooie omgeving . En wat zullen jullie een ervaring rijker zijn. Erg mooi. Alleen zo tussen de bergen over smalle paadjes is aan mij niet besteed helaas. Kijk uit naar je volgende dag.
  2. Chiel:
    16 juli 2017
    Inderdaad het is elke keer weer schtierend. Elke morgen lees ik eerst je reisverslag met foto's en ga dan pas wat doen. Mooi begin van de dag! Het is niet helemaal vergelijkbaar maar ik vind de natuur wel wat weghebben van Tirol. Heel veel plezier!