Dag 9. Clearwater - Kelowna

13 juli 2017 - Kelowna, Canada

Vandaag richting Kelowna waar we de komende 2 dagen zijn. Onderweg zagen we ook weer in de bergen de rook omhoog komen en blushelicopters heen en weer vliegen, gelukkig geen vuur en geen direct gevaar.
Mooie route weer, door de bergen, prachtig groen maar ook ontzettend droog op sommige plekken.
Gestopt in Vernon en een bezoek gebracht aan O'Keefe Ranch. Een historische ranch in 1867 gesticht door de familie O'Keefe en waar nog veel van hun bezittingen te zien zijn. Hun huis, een winkel, oude werktuigen en er waren ook dieren. Het was een behoorlijke grote ranch.
Aangezien René en Aimée alles wat maar enigszins neigt naar museum of cultuur liever overslaan duurde het even voor we binnen waren maar achteraf vonden ze het toch erg leuk en interessant, en dat was het ook!
Daarna verder gereden naar Kelowna waar we weer in een lekker hotel zitten. Kamer om moeten boeken omdat niet goed doorgekomen was dat we met drie personen zijn en we dus maar een bed hadden.
Andere hotels ook maar even goed nageken en er bleken er nog twee te zijn waar het niet goed was gegaan dus dat ook gelijk maar omgeboekt.
Vanavond weer heerlijk gegeten bij Milestones.

1. Denise Geers van selm:
    14 juli 2017
    Renee en aimee willen liever natuur zien en shoppen haha. Veel fun nog
  2. Rijk van Selm:
    14 juli 2017
    Elke keer weer een feest om te leEn en te bekijken! Veel plezier nog!
  3. Dunja:
    14 juli 2017
    Dankjewel voor jullie reacties. Fijn dat jullie het leuk vinden om te lezen. Ik vind het heel leuk om te schrijven!
  4. Ina:
    14 juli 2017
    wat genieten jullie .Ik van jullie verhalen