Dag 8 Clearwater

13 juli 2017 - Clearwater, Canada

Zoals we gisteren al zeiden is Wells Gray dicht en moesten we de plannen bijstellen.
De weg naar het park is ook afgesloten en iedere keer als we naar boven of beneden gaan moeten we stoppen bij de parkranger en die noteert waar je logeert en het nummerbord van de auto.
Aangezien raften en paardrijden niet echt ons ding is en er verder niet heel veel opties zijn hebben we besloten om dan maar lekker een dagje te relaxen.
Dus lekker uitgeslapen, bakkie doen en daarna zijn we naar Dutch Lake gegaan. Een meer in het dorp met een gezellig klein strandje.
Eerst wat gegeten daar en toen een kano gehuurd. René en Aimée lekker een uurtje wezen varen, en voor de rest geluierd en gezwommen.
Toen we op het strand zaten zagen we de rook achter de bergen omhoogkomen en af en toe viel er ook as uit de lucht.
's Avonds hebben we heerlijk gegeten bij Hop "N" Hog, een smokehouse waar ze al het vlees zelf roken, en dat was te proeven. Echt een aanrader.