Dag 7 Jasper - Clearwater

12 juli 2017 - Clearwater, Canada

Vandaag de Rocky Mountains achter ons gelaten en richting Clearwater.  Onderweg een stop in Mount Robson  Provincial Park.  De Mount Robson is met 3954m de hoogste berg van de Rocky Mountains. Helaas lag de top een beetje in de wolken maar was toch mooi om te zien. De top was nog helemaal bedekt met sneeuw.We hebben daar een klein deel van de Berg Lake Trail gelopen.Daarna verder rijden. Het landschap werd steeds groener en minder ruig. Eerst nog een stuk met wat landerijen en boerderijen en toen weer bergen, minder hoog en helemaal begroeid.In Clearwater zitten we aan de rand van Wells Gray Provincial Park, maar helaas is deze gesloten om bosbranden tegen te gaan dus plannen wijzigen. Even kijken wat we morgen gaan doen. Heel erg jammer maar begrijpelijk dat er alles aan gedaan wordt om nieuwe branden te voorkomen. En tot groot verdriet van Aimée geen WiFi, Haha, dus vandaar nu pas een verhaal, we zitten even bij Tim Hortons voor een bakkie en daar is nl. gratis WiFi !